02 tammi Mitä väliä on ulkoisella ilmeellä?
Neljästä seitsemään sekuntiin – vain sen verran tarvitaan tulkintaan kohtaamastamme uudesta ihmisestä. Ensivaikutelma iskee tajuntaan ennen kuin ehdit edes tajuta...
Neljästä seitsemään sekuntiin – vain sen verran tarvitaan tulkintaan kohtaamastamme uudesta ihmisestä. Ensivaikutelma iskee tajuntaan ennen kuin ehdit edes tajuta...
Mitä pienempi yritys sitä oleellisempaa, että yrityksessä on viestintä- ja markkinointiosaamista. Suuret yritykset voivat kokeilla, haastaa ja kohahduttaa. Heillä voi...
Listaa itsellesi kymmenellä sanalla, mitä markkinointi tarkoittaa sinulle. Pyydä sitten muutamaa kaveriasi tekemään samoin. Pelatkaa sanoilla bingoa. Väitän, että montaakaan...
Markkinoinnin viikolla viestinnän sisällöt korostuivat monesta näkökulmasta. Markkinoinnissa riittää haasteita niin suurille kuin pienille yrityksille, sillä markkinointi muuttuu nopeammin kuin...
Viestintä ja markkinointi ovat ainoat keinot saada toimintaa aikaiseksi - lisätä myyntiä, houkuttelevuutta tai selkeyttää toimintaa. Parempaa katetta saadaksesi tarvitset...
Kun yrityksen kilpailutekijät on määritetty, on viestinnän tehtävä lähteä kertomaan niistä sisäisesti ja ulkoisesti - henkilökunnalle, asiakkaille ja sidosryhmille. Kertominen...
Onko sinulle tärkeää päästä perille vai riittääkö matkanteko? Onko yrityksesi virrassa ajelehtiva lautta vai ohjaatko sitä määrätietoisin ottein karikoiden ohi?...