Toimintatapa ja hinnoittelu

Selkeys, pitkäjänteisyys ja kustannustehokkuus

Viestinnän ja markkinoinnin nykytila.

Täytyy tietää, missä on, jotta voi päästä tavoitteeseensa. Aloitetaan kartoituskeskustelulla.

Tavoitteet kirkkaiksi.

Tehokkaalla toiminnalla on aina tavoite. Suunnitellaan reitti, toimet ja käydään läpi resurssit.

Kääritään hihan ja ryhdytään toimiin.

Kun toimet seuraavat suunnitelmaa, tavoite pysyy kirkkaana mielessä. Tarvittaessa korjataan reittiä.

IIoitaan tuloksista.

Tavoitetta kohti kulkiessa, voi välillä lunastaa pikavoittojakin.

Tehokas yhteistyön alku

Sentran ja yrityksen yhteistyö käynnistyy kartoituskeskustelulla, jossa käydään avoimesti läpi yrityksen tavoitteita ja tarpeita sekä pohditaan ratkaisuja. Keskustelun jälkeen Sentra ehdottaa yhteistyömallia, mikäli se sopii ratkaisuksi. Seuraavaksi Sentra tekee suunnitelman, jonka perusteella konkreettiset työt voidaan aikatauluttaa toteutettavaksi joko yrityksen keinoin tai sitten Sentran palveluna. Jokaiseen tilanteeseen valitaan aina sopivin tapa toimia, jotta tavoitteisiin päästää suunnitellusti, kustannustehokkaasti ja olemassa olevin resurssein.

  • Sentra toimii viestinnän ja markkinoinnin konsulttina vetäen erilaisia työpajoja.
  • Sentra suunnittelee viestintä ja markkinointitoimia ja on toteuttamisen tukena.
    • Yhdessä luodaan yritykselle viestintä- ja markkinointisuunnitelma, valitaan painopisteet ja määritellään tavoitteet. Markkinointitoimet toteutetaan yrityksessä, Sentra toimii peilinä.
  • Sentra suunnittele ja toteuttaa yrityksen viestintää ja markkinointia yhdessä laaditun liiketoiminnan tavoitteita noudattavan suunnitelman mukaan.
  • Sentra toteuttaa yritykselle laadittua viestinnän linjaa.
  • Sentra tekee yksittäisiä projekteja tai töitä.
    • Näitä ovat esimerkiksi markkinointisuunnitelman laatiminen, digitaaliset markkinointikampanjat, mainokset ja vaikkapa myynnin materiaalit tai verkkosivustoprojektit.

Sentra voi tehdä, mitä vain viestintään tai markkinointiin liittyen –  jos Elina ei jotain osaa, hän tietää, mistä erityisosaamista löytyy. Tämän lisäksi tutustuminen yrityksen viestintää tarvitsevien toimintojen työhön on tarpeen. Esimerkiksi yrityksen materiaaleja kehittääkseen on joskus hyvä perehtyä itse toimintaan. Näin ollen yrityksen tuotteita tai palveluita myyvien henkilöiden toiveiden ja haastattelun lisäksi, on hyvä myydä itse tuotteita ja näin saada tuoretta tietoa ja kokemusta materiaalien luomista varten.

Sentra voi toteuttaa yhdessä sovittuja töitä joko itsenäisesti tai yhdessä yrityksen osoittaminen henkilöiden kanssa. Työt voidaan hinnoitella projektina, tunti- tai kuukausihinnoitteluna. Kuukausihinnoiteltuja tasoja on kaksi riippuen tuntimääristä – mitä enemmän tunteja sitä edullisempi tuntihinta.
Sentra Extra 30 h/kk ja Sentra Deluxe 60 h/kk. Hinnoittelu

 

Sentran hinta pitää sisällään: Työajan, matkakulut työpaikalle 50 km etäisyydelle Isostakyröstä, työkonekustannukset ja suunnitteluohjelmistolisenssit.

Suunnitelmallisuus

Hyvin suunniteltu viestintä kohdentaa viestit kohdeyleisölle ja säästää kustannuksia.

Mukana arjessa

Toisin kuin mainostoimisto, Sentra on läsnä yrityksen arjessa ja voi näin reagoida nopeasti.

Helppo budjetoida

Sentralta tulee kuukausittain lasku, jossa mahdolliset alihankintaostot on selkeästi eriteltynä.

Asiantuntemusta

Viestinnän ja markkinoinnin opinnot sekä 15 vuoden työkokemus toimii monipuolisesti yrityksen eduksi.

Olkoon tarpeesi  pieni tai suuri

räätälöimme jokaiseen kokonaisuuteen sinulle sopivimman laajuuden. Tässä esitetyt hinnat toimivat esimerkkinä.

 

Markkinointi lähtee aina tukemaan yrityksen tavoitteita – myyntiä, asiakaskontaktien saamista tai vaikkapa rekrytointien helpottamista. Suunniteltavat toimet aikataulutetaan välttämättömiin l. heti toteutettaviin,  muutaman kuukauden ajalle ja pitkäaikaisiin. Näin markkinoinnin vuosikello reagoi aina tärkeimpään – tulevaisuutta unohtamatta.

Yritystunnus keskusteluun pohjautuen (muodot eri kanavissa käytettäviksi)

Yritysesite A4 (sis. teksti, taitto)

Verkkosivuston tekstit

Konkreettinen markkinointisuunnitelma (mm. mitä, kenelle, koska, kuka?

0
Yhteensä

Varaa aika ilmaiseen kartoituskeskusteluun