Täytyy tietää, missä on, jotta voi päästä tavoitteeseensa. Aloitetaan kartoituskeskustelulla.
Tehokkaalla toiminnalla on aina tavoite. Suunnitellaan reitti, toimet ja käydään läpi resurssit.
Kun toimet seuraavat suunnitelmaa, tavoite pysyy kirkkaana mielessä. Tarvittaessa korjataan reittiä.
Tavoitetta kohti kulkiessa, voi välillä lunastaa pikavoittojakin.
Sentran ja yrityksen yhteistyö käynnistyy kartoituskeskustelulla, jossa käydään avoimesti läpi yrityksen tavoitteita ja tarpeita sekä pohditaan ratkaisuja. Keskustelun jälkeen Sentra ehdottaa yhteistyömallia, mikäli se sopii ratkaisuksi. Seuraavaksi Sentra tekee suunnitelman, jonka perusteella konkreettiset työt voidaan aikatauluttaa toteutettavaksi joko yrityksen keinoin tai sitten Sentran palveluna. Jokaiseen tilanteeseen valitaan aina sopivin tapa toimia, jotta tavoitteisiin päästää suunnitellusti, kustannustehokkaasti ja olemassa olevin resurssein.
Sentra voi tehdä, mitä vain viestintään tai markkinointiin liittyen – meillä on verkosto, josta löytyy erityisosaamista kaikkiin tarpeisiin.
Sentra voi toteuttaa yhdessä sovittuja töitä joko itsenäisesti tai yhdessä yrityksen osoittaminen tahojen kanssa. Työt voidaan hinnoitella projektina, tunti- tai kuukausihinnoitteluna. Kuukausihinnoiteltuja tasoja on kaksi riippuen tuntimääristä – mitä enemmän tunteja sitä edullisempi tuntihinta.
Sentra Extra 2200 l. 30 h/kk ja Sentra Deluxe 3600 € l. 60 h/kk.
Sentran hinta pitää sisällään: Työajan, matkakulut työpaikalle 50 km etäisyydelle Isostakyröstä, työkonekustannukset ja suunnitteluohjelmistolisenssit.
Hyvin suunniteltu viestintä kohdentaa viestit kohdeyleisölle ja säästää kustannuksia.
Toisin kuin mainostoimisto, Sentra on läsnä yrityksen arjessa ja voi näin reagoida nopeasti.
Sentralta tulee kuukausittain lasku, jossa mahdolliset alihankintaostot on selkeästi eriteltynä.
Viestinnän ja markkinoinnin opinnot sekä 15 vuoden työkokemus toimii monipuolisesti yrityksen eduksi.
räätälöimme jokaiseen kokonaisuuteen sinulle sopivimman laajuuden. Tässä esitetyt hinnat toimivat esimerkkinä.
Markkinointi lähtee aina tukemaan yrityksen tavoitteita – myyntiä, asiakaskontaktien saamista tai vaikkapa rekrytointien helpottamista. Suunniteltavat toimet aikataulutetaan välttämättömiin l. heti toteutettaviin, muutaman kuukauden ajalle ja pitkäaikaisiin. Näin markkinoinnin vuosikello reagoi aina tärkeimpään – tulevaisuutta unohtamatta.
Yritystunnus keskusteluun pohjautuen (muodot eri kanavissa käytettäviksi)
Yritysesite A4 (sis. teksti, taitto)
Verkkosivuston tekstit
Konkreettinen markkinointisuunnitelma (mm. mitä, kenelle, koska, kuka?